søndag 23. august 2009

Rockabillyboogie...

Dette har vært en aldeles fortreffelig søndag. Bortsett fra noen få ankepunkter, jeg kom meg ikke på blåbærtur, jeg kom meg heller ikke på jobb. Når det skal sies var jeg på jobb uten å komme meg inn. Nøkkelkortet mitt ble ikke godtatt uansett hvor mange ganger jeg trykket koden, så da ble det en lang spasertur i stede. Noen tenker kanskje at dette var da vel ikke så ille på en søndag med nydelig vær, men det betyr bare at jobben ligger der i morgen ettermiddag. Jobben forsvinner nemlig ikke, den blir bare liggende på vent.
På en annen side har jeg fått gjort noe jeg har tenkt på lenge. Må innrømme at jeg har sett på bloggen til min venninne med beundring i blikket, rett og slett fordi hun er så flink å dekorere med bilder. Jeg ønsket meg en fin bildecollage til å heade hele bloggen med, uten at jeg helt visste hvordan. Jeg er skikkelig talentløs når det kommer til bilderedigering osv. Selveste Karinaen kom meg til unnsetning og har vært grafiker på den nye headingen min. Jeg ble selv veldig fornøyd, men må også innrømme at jeg lo godt da Karina sendt over diverse forslag. De tightsbildene er kule synes jeg, og passer godt inn på bloggen, men du verden så syke de er. Bør kanskje nevne at de ble tatt med selvutløser klokken 4 en søndags morgen, etter en direkte vellykket rockekonsert med Tyven på Redrum.
Håper dere som leser bloggen min liker den nye headingen like godt som jeg gjør:)

2 kommentarer: