onsdag 30. juni 2010

Fantastisk værmelding

Her på Mallorca er været upåklagelig, og varmere blir det til helgen. Det blir liksom bare late dager i som man bruker til bading i Middelhavet. Jeg elsker å bade i sjøen når temperaturene er som nå, basseng blir nesten litt kjedelig framfor en svømmetur i salt salt vann.

Har ikke daglig tilgang til internett, ikke trenger jeg det heller. Skulle gjerne lagt inn et bilde, men har ingen. Vi har ikke fotografert mye, vi tar rett og slett ikke med oss kamera. Kun de pengene vi trenger og loffer ned på stranden etter en lat formiddag med lang frokost på balkongen, litt lesing og den gode samtale. Mer trenger vi ikke foreløbig. Vi samler krefter og lader batterier.

Katta har forresten vært hos dyrelegen og fått rompa si barbert. Skal si han er fin på det den karen. Han ser nok litt rar ut, jeg vet jo ikke, det var mine snille foreldre og flotte kattepassere som dro dit med ham.

Ellers leser jeg Committed av Elisabeth Gilbert. Gilberts verker er en fantastisk blanding av gjennomtenkt humor og intellekt. Boken burde vært obligatorisk for alle som planlegger ekteskap, og de som allerede befinner seg i dette skapet. Jeg elsker den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar