søndag 8. november 2009

Prosjekthelg på Høyden

Da jeg hadde noen lister som skulle spakles, pusses og males ble det prosjekthelg på Høyden 7. Det er i grunnen ikke så mye å si om det, så jeg legger ut noen bilder, rett og slett.

På det første bildet ser man masse masse pussestøv. Dette er bare en brøkdel av hva jeg inhalerte og lagret i øyne og hår. Man kan si at jeg fikk en forsmak på hvordan jeg blir å se ut med grått hår.

Her ser man resultatet, på det øverste bildet har jeg faktisk vasket hele gangen etter seansen. Dvs både tak, vegger og gulv. Til slutt har jakker og sko kommet tilbake på sine vante plasser.
Dette er da grunnen til at jeg stort sett har vært hjemme å pleid huset og ensomheten denne helgen. I tillegg har badet fått seg en grundig vask, og en stakkars fristil på spansk har blitt forfattet. Den er vel ikke all verden, men alt er en start.
Nå er det bare å komme seg i seng, en ny arbeidsuke venter, denne gangen med spanskstudier på slutten av uken. Det sammenfaller fint med åpning av nytt kjøpesenter. Så får man se om man klarer å finne noe i et hav av gale mennesker på jakt etter billige julegaver blandt åpningstilbudene. Kjenner jeg meg selv rett, så stikke jeg vel temmelig fort dersom oksygenet må deles på for mange. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar