tirsdag 16. juni 2009

Det gikk bra...

Til tross for at jeg i fremtiden vil fortsette å proklamere mitt ønske om alkolås på telefonen, ønsker jeg likevel å annonsere at det gikk bra. Mine sukkersøte sms meldinger etter min amorøse åpenbaring en sen lørdags kveld førte til lettere rødme og flauhet. Politiet ble derimot ikke tilkalt hverken den kvelden eller i dagene som fulgte. Jeg føler meg lettet, på mange måter. Noen ganger må man gjøre flaue ting for å komme fram til nye erkjennelser. ;)

Det er forøvring utrolig vanskelig å pakke for Barcelona. Til nå har jeg lagt inn regninger til forfall, registerert mobiltelefon og pass hos DNB Nors sperretjeneste, funnet fram forsikringspolisene på reiseforsikringene, bestilt nytt helsetrygdekort, pakket fire stk bikinier i en polpose, et par sandaler ligger i kofferten sammen med fire shortser og tre boleroer. Jeg mangler med andre ord mye:) Regner med jeg slenger nedi noen truser i det jeg spaserer forbi kofferten i løpet av morgendagen. Tannbørsten tar jeg i håndbagasjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar