søndag 5. september 2010

Jeg har fått award av Karina....

Fikk denne awarden av Karina på hennes blogg. Må vel ta utfordringen jeg også da.
























Utfordringen var som følger, man skal skrive 7 fakta om seg selv og deretter nominere 7 andre bloggere.
Så har det seg slik at jeg egentlig ikke har et hav av blogger å nominere. Jeg er muligens Norges mest ego blogger (dog også en av Norges mest ukjente bloggere). Jeg følger med noen blogger i ny og ned, men de jeg leser oftest har allerede blitt nominert av andre. (f.eks Karina..), ut over det leser jeg utrolig lite blogger. Jeg skriver på min egen, leser venninneblogger pluss noen til når jeg føler at jeg gidder, men velger oftest avisen framfor blogger. Det er ikke det at jeg er UINTERESSERT i andres blogger, men tiden skal strekke til, og jeg føler det er viktigere å følge med hva som foregår i den virkelige verden, framfor blogglandia. (Selv om jo disse to kolliderer til stadighet, alt ettersom hvilke blogger man leser)

Når det er sagt, kanskje noen kunne kommet med tips om blogger til meg? Gjerne noe som har litt med samfunn også å gjøre, ikke BARE interiør, sminke og mat. Men egentlig er jeg åpen for det meste.

Uansett, syv fakta om meg selv:
1. Mine første leveår bodde jeg på hesteskoblokka i Hammerfest. Da jeg var 3,5 flyttet vi til Prærien hvor jeg bodde til jeg flyttet hjemmefra.
2. Foreldrene mine er fra Nuvsvåg i Loppa kommune, og jeg føler meg gjerne litt hjemme der selv om jeg aldri har bodd der. Glad for at foreldrene mine har ei søt lita hytte der.
3. Jeg har to småsøsken som nå selvfølgelig er voksne. Ina og Sondre.
4. Jeg har ei katt jeg forguder. Rett og slett fordi han er kjempefin og snill som vinteren er lang. (Det er den her i Finnmark)
5. Jeg jobber som lærer, og liker faktisk ungdom.. hehe...
6. Jeg har lært meg litt spansk, men ønsker å lære mer... mye mer...
7. Jeg vurderer å selge leiligheten min. (evt leie den ut...,noen som trenger en lys og fin toroms?)

6 kommentarer:

  1. Herlig at du tok utfordringen :)

    Hos blogglisten.no og bloggpuls.no kan du søke i kategorier sånn at du slipper å bare lese om mat, interiør og mote ;) Hyl ut om du kommer over noe snadder :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  2. Det var lurt, hadde faktisk ikke tenkt på det :) :) :) Ikke missforstå, synes jo sminke, mat og interiør er interessant, men som samfunnsfaglærer føler jeg at jeg må prioritere og holde meg oppdatert først og fremst, så får det andre komme i andre rekke..:)

    SvarSlett
  3. Mariasmetode er en fantastisk god blogg. Mye samfunnsnyttig der:)Siv Maniska (lærer på Fjortun skole) skriver også en blogg som tar opp mye aktuelt.Den heter "slik jeg ser det".

    SvarSlett
  4. Vet ikke hvem du er, men tusen takk for tips:)

    SvarSlett
  5. Sånn, der fikk jeg med navnet også,så nå vet du hvem jeg er:)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at det var deg Sonni. :) Prøvde å søke etter den som heter "slik jeg ser det", men fant den ikke. Det er mange blogger som opererer med et slikt navn så det ble litt av en jungel å lete i. :)

    Den andre var jeg innom. Den virket fin og interessant:)

    SvarSlett