søndag 28. februar 2010

Bortskjemt?

Som allerede blogget tilbragte jeg fredags kveld med sushi, vin og gode venninner. I takt med at hyggefaktoren steg hjemme hos Karina ble min egen lille franske støvsuget og vasket. Etter å ha vært feminist på barrikadene i mange år nå, ser jeg ingen annen utvei enn å krype til korset og komme med følgende uttalelse: når menn bestemmer seg for å være menn er de virkelig fantastiske.



Her blir min lille Peugeot tint opp (mye is rundt om kring, til og med på gasspedalen, har jeg blitt fortalt), vasket og støvsugd. Jeg hadde altså klart å søle sjokolade (joda, busted... jeg har spist sjokolade i bilen) framme og kaffe bak på dørken. Har en kopp som er litt i overkant stor for koppholderen og dermed faller den litt ut av og til. Utrolig at den har kunnet rulle rundt bak sjåførsetet og sølt kaffe på dørken uten at jeg har luktet det. Stressa jeg?, kanskje litt. Bortskjemt jeg?, helt klart. Og jeg nyter det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar