søndag 21. februar 2010

Snill jeg, langt i fra...

Jeg serverte nettopp en venn en skikkelig flåsete kommentar hvor jeg moret meg stort på hans bekosting. Et skråblikk fortalte meg sporenstreks at jeg muligens hadde dratt den litt langt, hvorpå jeg la meg langflat og uttrykte anger med kommentaren "jeg skal bli snill fra nå, jeg lover." Min gode venn gadd ikke en gang snu hodet for å se på meg da han svarte tørt, "neida Kine, du skal bare fortsette å være deg selv."

Hmm, korresponderer kanskje ikke helt med forrige innlegg om å være snill. Et lite tilbakeslag kanskje, men jeg gir meg ikke. Fra nå av skal jeg øve en halv time hver kveld på å være snill pike.

2 kommentarer:

  1. Variasjon er en fin ting :-)Alt til sin tid...etter stemning :-)

    SvarSlett
  2. hehe... ja men du vet jo at det sjelden e ont ment når æ ikke e snill :)

    SvarSlett