søndag 18. juli 2010

Søndag

Jeg har min aller første søndag hjemme siden jeg tok sommerferie, og gjett at det er SØNDAG. I går var jeg i bryllupsfest, og i dag slapper jeg av. Ingenting fornuftig er blitt gjort, men så kan man vel diskutere om det ikke er nettopp veldig mye fornuft i å bremse ned når man har regnvær, søndag og ferie. Jeg tror det. Jeg er hellig overbevist om at det er viktig å ta seg en pause av og til for å gjøre akkurat det man har mest lyst til der og da. I dag hadde jeg aller mest lyst på et interiørblad. Da kan man for eksempel ta seg en tur på Narvesen.

Etter at vi har fortært en hjemmelaget pizza med rugmel i bunnen og mye grønnsaker på toppen skal jeg nå gå løs på dagens Narvesen fangst. Forsiden ser nøyaktig slik ut:


Etterpå skal jeg lese videre i:



Ha en fortreffende søndag...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar