onsdag 12. mai 2010

47 timer til fristen


Det er nå cirka 47 timer til oppgaven jeg har skrevet og strevd med i snart en måned skal leveres. Det har seg slik at jeg gjerne kunne hatt enda en uke til å sluttføre arbeidet, men sånn er det nå ikke. Det er kanskje likegreit, i morgen kveld MÅ jeg være ferdig, og på fredag kjører jeg over fjellet for å levere.

I mellomtiden er det mye som skal gjøres. Først må jeg skrive ferdig, så må jeg faktisk slanke den (ja, jeg har skrevet for mye...), deretter skal jeg finpusse på verket, og legge inn innholdsfortegnelsen helt til slutt. Obligatorisk erklæring skal skrives, oppgaven printes ut i tre eksamplarer, stiftes sammen og voktes som gull til eksamenskontoret har tatt i mot den.

Etter en intensiv formiddag verker hodet, nakken og skuldrer, så nå skal jeg faktisk unne meg en liten tur ut i sola. Oi som jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar