tirsdag 20. april 2010

Oppdatering

en liten oppdatering:
  • Eksamen suger max. Hjemme-eksamen består av to oppgaver. En litterær analyse og en som omhandler kulturkunnskap. Sukk... i dag MÅ jeg komme i gang med kulturkunnkap oppgaven. Gruer meg veldig.
  • Rettebunken stirrer på meg med det onde øyet. Det er grusomt. Den burde vært rettet i påsken, men da skrev jeg en litereær analyse i stede.
  • Jeg trenger trim, men har ikke tid eller overskudd, det er gørr. Jeg liker trim.
  • Jeg har sjokolade. Dagens gladnyhet!!! Jippi. (.. men burde vel strengt tatt satset på frukt)
  • Handymannen har fikset litt på badet, skrudd inn noen etterlengtede knotter på ei skapdør og noen skuffer. Han har også skrudd opp ei hylle på bestilling. Herlig. Dette ble gjort på bare noen skarve minutter, fantastisk. Jeg hadde faktisk tenkt å gjøre det selv. Hadde tenkt i hvert fall 2 år. Jeg liker ikke å gjøre manneting jeg.
Gud som jeg gleder meg til sommerferien!

2 kommentarer:

  1. Jeg leste; "Jeg ER sjokolade..." *knis*

    Liker for øvrig at Handymannen nevnes i bloggen. :) Han er både flink og søt (og han grøsser sikkert når han blir omtalt som søt...*dobbeltknis*)

    Lykke til med eksamen!
    Loneklem :)

    SvarSlett
  2. Hehe... ja snart blir jeg vel en sjokolade:)
    Menn har en tendens til å ville være barske og tøffe, så han kommer nok til å protestere litt på ordet "søt". Men det er bare gøy:)

    Sliter fortsatt med eksamen, men for bare holde ut... gleder meg til den dagen jeg får tid til å være litt sosial igjen..:)

    SvarSlett