torsdag 8. april 2010

Bloggen 1 år

Det er i dag ett år siden jeg startet denne bloggen. Det skal i grunnen ikke feires. Kanskje litt dumt, men føler at jeg har litt for mye å gjøre. Må vel likevel markere anledningen her med et lite bilde som jeg har funnet på nett. Hentet på biblogg.wordpress.com.

Bloggen startet vel med at jeg hadde en del frustrasjoner som på godt og vondt måtte skrives av meg. Gjennom året har den fungert som massiv terapi i ulik forstand, men like mye som en stor glede og interesse. Som jeg gjentatte ganger har "klaget" litt over så har jeg nok i overkant mye å fylle dagene mine med. Fra sommeren av har jeg planer om å roe ned litt på enkelte gjøremål slik at jeg skal få mer tid til de tingene jeg faktisk liker. Det vil helt klart si at jeg gleder meg til å kunne prioritere bloggen enda mer.

Fra å være en ordrik blogg fylt med rene tekstinnlegg har jeg beveget meg litt over på bilder også. Jeg vet at mange liker bilder, det sies at et bilde sier mer enn tusen ord. Jeg kan likevel ikke stikke under en stol at det er å male bilder med ord som ligger mitt hjerte nærmest. Det er nok slik at de store frustrasjoner, og de tema som jeg anser for å være viktige i livet mitt fortstatt vil bli skildret i rene ord. Andre begivenheter er derimot fine å blogge bilder fra. Åsså finnes det jo de periodene man lider av såkalt skrivesperre. Da er det godt med et kamera til hjelp.

Jeg gleder meg til fortsettelsen og sier bare:

Gratulerer med dagen bittelillekine.blogspot.com!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis! :D Ettårsdagen skal man alltid feire, for den kommer aldri igjen! Du skriver kjempebra, fortsett med det.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, som jeg skriver i innlegget gleder jeg meg til å få mer tid til skriving og blogg etterhvert :)

    SvarSlett
  3. Hipp hurra!! Fortsett med det her snuppa, du har en herlig blogg, alltid en fryd å lese. God helg :-))

    SvarSlett