søndag 20. desember 2009

Hvordan legge inn kommentar på bloggen

Det fine med festligheter er ikke bare at man har det hyggelig med gode venner, men også at man kommer seg ut og treffer mennesker man ikke ser fult så ofte. I tillegg treffer jeg på en del av dere som leser bloggen min.  Jeg har koblet et sporingsprogram til bloggen, som jeg mener å ha nevnt i tidligere innlegg, hvor jeg leser av at jeg til nå i desember har hatt 415 besøk på bloggen. 325 er unike, noe som betyr at noen av dere har vært mer enn en gang inne de siste 20 dagene. Det synes jeg er bra med tanke på at hyppigheten på innleggene ikke har vært høy. Det jeg derimot ikke har mye av på bloggen er kommentarer på innleggene. Det hadde vært hyggelig. Noen sier at de ikke får til å legge inn kommentarer, andre er kanskje ikke så verbale av seg.  Jeg tenkte likevel at jeg skulle legge ut en liten smørbrødliste over hvordan man legger ut en kommentar.

 

1. skriv kommentaren i kommentarboksen. (gjort på 1-2-3)

2. Under tekstboksen står det Kommenter som: etterfulgt av en boks hvor man kan velge profil. Dersom dere ikke har noen av profilene på lista velger dere enten:

a) navn/nettadresse. Da vil dere kunne skrive inn navnet deres, det er ikke nødvendig å legge inn nettadresse.

eller:

b) Anonym. Da er det hyggelig om dere skriver hvem dere er.

3. Til slutt trykker dere legg inn kommentar.

 

Kommentarer vil ikke vises på bloggen før jeg har godkjent dem. Det er min måte å sensurere tull og tøys på. Heldigvis har jeg enda ikke følt behovet for å stoppe kommentarer i sensuren. Enjoy.

2 kommentarer:

  1. Herlig, jeg har nå fattet skissa. Jeg skal kommentere hyppig fra nå av:) Takk for sist, forresten!

    Martine!

    SvarSlett
  2. Flotters:) Gleder meg. OG takk for sist, det var hyggelig:)

    SvarSlett