mandag 5. oktober 2009

Søkeord

Som en liten kuriositet kan jeg fortelle at jeg har et program som sporer aktiviteten på bloggen min. Da får jeg vite hvor mye bloggen er besøkt, i tillegg til mye annen statistikk. Det jeg synes er morsomt er å se hvor mange som kommer inn på bloggen gjennom søkemotorer, og hva søkeordene som fører dem dit er… her er et lite utvalg:

-          -Finn Erik Vinje

-         - Psyko eks

-          -Sesam stasjon sengetøy

-          -Skinnbukse trendy

-          -Ungjente søker mann


5 kommentarer:

  1. Artig at folk søke etter psyko eks på google, trudde dem va lett å finne tak i sånn in real life.. Jævli morsomt program det dær analytics forresten. Æ har funnet ut at noen i Israel les bloggen min (evnt spamma den.. hehe)

    SvarSlett
  2. Hvor mange ble det da? :D

    SvarSlett
  3. Ja ikke sant, e vel ikke det første æ ville søke etter på google.., men men... hver sine lyster:) Æ har nån i Brazil som spamme min:) hehe

    Hvor mange? Det er en yrkeshemmelihet..., det kommer ann på..., æ kan velge tidsperioda sjøl:

    SvarSlett
  4. Sesam Stasjon sengetøy for the win! haha, hadde sånn. Uhh... har vel enda det et sted kanskje *ler*

    SvarSlett
  5. Søstra mi hadde sesam stasjon sengetøy, det har havna på hytta og dermed også i bloggen:) hehe

    SvarSlett