tirsdag 1. mars 2011

En dag...

En dag skal jeg pusse opp bloggen min...

Headingen er kjempestygg, og klappet sammen en eller annen gang i sommer, bare fordi forandring frydet..  Æsj, liker ikke lenger. Men har ikke bilder. Tar nemlig ikke bilder når jeg er tjukk. Har ikke tatt så mye bilder i det hele tatt, ikke av tynne ting heller. Sjerpings må til,... men når???

Har enda ikke pakket opp datakabelen fra Canon esken. Det sier noe, at det ikke er utstyret det står på, men innsatsen.

Og en dag skal jeg igjen begynne å skrive interessante, morsomme eller vakre innlegg. En dag... men ikke i dag. Til helgen kanskje. Men helgen er ikke bare burde burde.

Akkurat nå stresser jeg med dette loftet som jeg har skrevet om utallige ganger. Det loftet jeg en gang kjøpte, som var full av andres dritt ved overtakelsen. Nå må resten tømmes før neste overtakelse. Jeg regner med at jeg ikke slipper så lett unna at jeg bare kan la neste eier overta søpla. Mamma er heldigvis kjempeflink å vaske der oppe. Ikke på loftet, men leiligheta, som skal vaskes rundt før overtakelse.

Her hjemme skrur vi opp klesskap, lister gulvlister, og vasker klær som skal inn i det nye skapet. Det er nok av prosjekter. Litt for mange. Så da får headingen på bloggen vente. Selv om jeg ser hvor stygg den er hver gang jeg logger meg på. Vi lever i en verden hvor ikke alt er vakkert.

2 kommentarer:

  1. Æ tenke akkurat det samme om min egen blogg. En vakker dag.. skal æ skrive innlegg som faktisk har en tekst, og som ikke bare e nærbilda av ting & mat hehe! Enn så lenge så blir det litt sånn lettvindt :)

    Ps: Synes forøvrig du e flinkest i klassen på å skrive saklige innlegg :) Kose mæ med lesinga :)

    klem

    SvarSlett
  2. Bloggen har blitt kraftig forsømt den her vinteren, samtidig har jeg aldri hatt bedre tid... (men ikke helsa eller et liv som inspirere sånn at æ har noe å skrive om). Dermed innså jeg at det snart var på tide med oppussing, men lurer på om jeg har glemt gamle kunster.. :-) (kan noen bare gjøre det for meg??? hehe

    SvarSlett