torsdag 12. august 2010

Pakking....

Pakking er no dritt..., kofferten er kommet fram, men ingenting ligger i den. Jeg har vasket klær og vasket klær. Skulle ønske jeg kunne skrive at jeg har vasket klær i flere dager, men desverre begynte jeg i går. Noe som resulterte i panikkvasking. Panikkvasking er ikke lurt, for da røsker man med seg alle hvite klær og hiver dem i maskinen, for å oppdage at man har glemt det viktigste i det man står å henger det til tørk. Det samme gjør man gjerne med kulørt vasken også. Til syvende og sist vasker jeg klær og til den store gullmedaljen på et tidspunkt jeg egentlig skulle ha brettet de samme klærne fint sammen og lagt dem i kofferten. Nå sitter jeg her og lurer på om de i det hele tatt blir tørre til jeg skal pakke dem i siste liten i morgen tidlig.

Trøster meg med at det viktigste er penger, tlf og linser...:D Nå har jeg jo ikke pakket noen av de tingene heller. Faktisk lurer litt på hvor pengboken min er. Så tror jeg at jeg må få noen til å ringe tlf min. :)

2 kommentarer:

  1. He he, kjenner mæ godt igjen den situasjonsbeskrivelsen der ja... ;-) Trøst dæ med at man handler sæ masse nytt når man e på tur, og får ikke bruk for halvparten av det man har med sæ uansett. God tur :-)

    SvarSlett
  2. Ja må vel handle en del, har faktisk, for første gang i mitt liv, pakket bittelitt for lite...:) Kjøpesenter i morgen den dag..:) Håper på å få kommet meg en tur til Vestby på outlet:)

    SvarSlett