torsdag 12. august 2010

Mother in law from hell

Som lærer har jeg enda ferie. I morgen flyr vi sørover, så egentlig skal denne dagen brukes til klesvask og pakking, i tillegg til at katta må kjøres på feriekoloni. I grunn tror jeg han gleder seg stort til å komme til ferieparadiset sitt hos mine foreldre, han er nemlig ikke helt med på ferievanene mine. Lange frokoster, internett og Oprah og Dr. Phil. Dagens episode av Dr. Phil følges med på mens jeg bretter nyvasket tøy, og det handler om svigermødre from hell. Interessant. I den forbindelse snakket den godeste doktoren med en dame som hadde opprettet nettstedet http://motherinlawhell.com/. Jeg var selv inne og leste litt, og tenker at folk er jammen gale. Samtidig vet jeg jo at det alltid finnes to sider av samme sak, men dette er likevel gøyal underholdning om man ikke har bedre å fore. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar