torsdag 14. juli 2011

Skummel katt


Legger ut et bilde av den skumle vaktkatten vår. Dette er egentlig en test fordi mannen har herpet PC'n min i ukesvis. Det kan jo være greit når han faktisk ordner nytt operativsystem pluss diverse programmer, deriblandt Picasa. Det bør kanskje nevnes at hele maskinen hadde bestemt seg for å bare dø. Nå tenker dere sikkert at jeg er teit fordi det finnes jo så mange billige og bra PC'er på Elkjøp, men ettersom det er veldig inn å være miljøvennlig disse dager, så er dette mitt bidrag. Framfor bruk og kast mentaliteten på PC'n har jeg fått den fikset opp. Akkurat nå tester jeg dette opplegget med å blogge bilder rett fra Picasa. Da bruker jeg et bilde av den skumle katten vår. Testingen er ikke over, så det kommer nok mange flere. Mannens 11-åring er nemlig en liten fotografspire, og har tatt en hel serie med bilder av Farris. Disse har jeg absolutt tenkt å presse på dere som leser bloggen min, bare fordi akkurat jeg synes han er en skikkelig kjekke og grei katt. :-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar