torsdag 14. juli 2011

Litt fra huset på prærien...

Jeg har jo ikke blogget noe som helt fra huset her på Prærien. Så nå kan jeg jo legge ut noen bilder. Egentlig har vi små prosjekter overalt, så ingenting er liksom helt "ferdig". Når jeg leser interiørblogger får jeg liksom på følelsen av at folk er så flinke til å bli ferdig med hjemmene sine..., her skjer det bare småtteri sånn litt her og litt der i ny og ne, og det er jo ikke mye å blogge om. kanskje likegreit, så slipper jeg å kjede andre med mitt perfekte hjem liksom. Her er en liten smakebit fra uferdige og uperfekte hjem... :-)

Jeg må jo bare si meg temmelig fornøyd med turen til IKEA som vi hadde i vinter. (Eller var det vår???... ikke godt å si når man bor så langt mot nord.) Disse skoskapene har jeg fått plass til under trappa, de rommer til sammen 36 par sko. :-))) Nå har det seg sånn at jeg bruker størrelse 36, altså blir skoene mine så små at de nesten er usynlig, derfor er jeg sikker på at jeg i realiteten får plass til ca 40-50 par sko her. Jeg har selvfølgelig laget støvelettoppheng i huset også, så nå henger de på rekke og rad under trappen. Det praktiske med å ha system i skoene er at det ikke virker som man har så mange som man har, dermed kan man kjøpe mer uten at det blir sure miner. Eller så kan man jo glede seg storveis over en ganske ryddig gang. Solbrillestativet som står oppå er et smykkestativ jeg har kjøpt på Trines smågodt (Nissensenteret), og er fra Lisbeth Dahl. Det er kjekt å ha en egen plass til solbriller, så slipper man å lure på hvor de er.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. hehe æ lika blogginnleggan dine nu for tida :) Herlig med små glimt fra prærienlivet (et liv æ drømmer om forøvrig hehe)
    IKEA er fantastisk! Dit vil æ åsså når huset e i boks :)

    -KarinaBallerina

    SvarSlett
  2. :-) Kan tenke meg det ja..., du liker litt sånne blogginnlegg.... :-) Gleder meg til du har hus i boks.... (bortsett fra at jeg ikke ønsker deg et hus i en boks...)

    SvarSlett
  3. *liker* :-D

    Lone :)

    SvarSlett